KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

  • masa pelepasan:2024-01-30 23:14:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:78
  • Penerangan pantas:

    Kuda,Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol

Kandungan artikel

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan,KudaMod pendinginan pengubah kuasa, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak

KudaSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ArequipaKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk



Pembuat pengubah kuasa

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, ia tidak perlu diam.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,KudaHelaian pengiraan pengubah kuasa, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

asetApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

KudaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,KudaKomponen pengubah terbenam minyak, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

KudaMaklumat produk lain
  • SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

    SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

  • RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • RolandoBridge boarding of aluminum alloyAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

    RolandoBridge boarding of aluminum alloyAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

  • semulaJembatan naik hidraulik tetapHarga mulai meningkat

    semulaJembatan naik hidraulik tetapHarga mulai meningkat

  • semulaPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

    semulaPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumTerdapat rampasan kuasa untuk dibeli

  • semulaDua roda mesin roda plat secara automatikFokus pada pembangunan

    semulaDua roda mesin roda plat secara automatikFokus pada pembangunan

  • Bandar ShantouApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

    Bandar ShantouApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkanJenama mana yang bagus

  • ZawelchePembuat liftKaedah pengenalan produk

    ZawelchePembuat liftKaedah pengenalan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk memberi anda KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk oleh syarikat kami, perkhidmatan KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk. KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KudaItem inspeksi pengubah jenis keringBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!